בהרחבה על קורס אחראי בטיחות שינוע חומ"ס

 In בטיחות|חומ"ס|מאמרים

הובלת חומרים מסוכנים הינה עיסוק מורכב, בעת ההעברה של החומר המסוכן חלה על המוביל וצוות החברה אחריות לטיפול נכון בחומרים המסוכנים. הובלת החומרים המסוכנים טומנת בחובה אחריות כלפיי בטיחות העובדים, הלקוחות והסביבה כולה. קורס אחראי בטיחות שינוע חומ"ס הוא בדיוק הקורס שמציב את הדגשים על תחום רגיש זה ונותן הכשרה מקיפה ומקצועית למובילים שעתידים להשתלב במקצוע זה ולהוביל באחריותם את המטען עם החומרים הללו.

תקנות שירותי ההובלה קובעות שגוף אשר עוסק בשינוע חומרים מסוכנים (חומ"ס) נדרש על פי חוק להעסיק בעל תפקיד אשר עבר הכשרה במסגרת קורס אחראי בטיחות שינוע חומ"ס. הכשרה זאת חשובה ומבורכת שכן היא מבטיחה שאדם בעל ידע מקצועי בתחום שמכיר את הדקויות והפרטים הנדרשים לשם העובדה יעסוק בה. הקורס מתקיים במכללת כרמל בטיחות, המכללה נושאת על דגלה את תחום הבטיחות וגאה לספק לשוק העבודה בוגרים רבים שמשתלבים בתפקידים בכירים, זוכים לאפשרויות עבודה חדשות ומאתגרות וכן, פועלים בצורה המקצועית והבטיחותית ביותר, בדיוק כמו שלמדו בכיתות הלימוד.
כשתגיעו לדוכן הקבלה, תמצאו שני מסלולים שבהם תוכלו להשתלב בלימודי קורס אחראי בטיחות שינוע חומ"ס, להלן האפשרויות:
מסלול ראשון – הינו המסלול הבסיסי, מעניק הכשרה מ-א' ועד ת' אודות המקצוע. הקורס מיועד למתעניינים אשר לא עברו הכשרה קודמת בתחום והם מעוניינים לקבל את ההסמכה לצורכי השתלבות ותעסוקה כאחראי בטיחות הובלת החומרים המסוכנים. הקורס אורך כ- 80 שעות לימוד, הנפרשות על פני 10 מפגשים., במתכונת של לימודי בוקר, יום בשבוע. על מנת להשתלב במסלול הלימודים על המתעניין להוכיח לפחות שלוש שנות ניסיון בהובלה (תפקיד מנהלתי נכלל גם כן) וכן להיות בעל עבר נקי מהרשעות פליליות או תעבורתיות.
מסלול שני – זהו מסלול רענון, ייעודו הוא לשחזר עם החניכים את אשר למדו, לחדד את אשר הם כבר יודעים ולרענן את כל החומר הזה לכדי מצב שהם שולטים בו שוב ללא שום היסוס. מסלול זה מתאים למתעניינים אשר הינם בוגרי קורס אחראי בטיחות שינוע חומ"ס בסיסי ועברו למעלה משנתיים מרגע שסיימו את הלימודים.
הקורסים מועברים באישור גף מטענים במשרד התחבורה אשר בדק ומצא שהמכללה ראויה ומתאימה לקיים את מסלול הלימודים בצורה המקצועית הנדרשת לשם קבלת תעודה מוכרת.
הקורס מוכר כ- 10 ימי עיון לממונים על הבטיחות.
אנו במכללת כרמל בטיחות מזמינים אותך לעשות צעד משמעותי ולהצטרף למסלול הלימודים
רחוב בעלי מלאכה 26 בחיפה, טלפון – 6932 *

התחל להקליד והקש על Enter כדי לחפש

למידע נוסף
Share This

© 2018 כל הזכויות שמורות לכרמל בטיחות | האתר נבנה על-ידי SCOOP