בהרחבה על קורס מדריכי עבודה בגובה

 In מאמרים|עבודה בגובה|עבודה בגובה>עבודה בגובה: מדריכי עבודה בגובה

בכדי להיות מדריך מקצועי לעבודה בגובה זקוק המתעניין לעבור הכשרה מתאימה – קורס מדריכי עבודה בגובה. בסיומו יהיה בוגר הקורס רשום במרשם בעלי המקצועות במשרד הכלכלה כמדריך מוסמך לעבודה בגובה. מכללת כרמל בטיחות מציעה לך להשתלב עוד היום במסלול הלימודים המוערך וליהנות מחוויית לימודים מקצועית הנערכת בשיתוף חברת פ.ס.ק שבסופה תוכר כמדריך מקצועי לעבודה בגובה, בעל הסמכה מוכרת ורלוונטית. תחומי ההתמחות בקורס הם: פיגומים, גגות, סולמות, קונסטרוקציות, סלי הרמה, במות הרמה וחלל מוקף. מסלול הלימודים מאושר על ידי אגף הפיקוח על העבודה של משרד הכלכלה והוא מתקיים במכללת כרמל בטיחות במסלול נוח וזריז שיכשיר את החניכים למקצוע. במכללה עומדת לרשות החניכים סדנה מקורה המכילה את כל האמצעים והעזרים המתקדמים ביותר לצורך ביצוע הכשרה מקיפה ואיכותית.

קורס מדריכי עבודה בגובה – חלוקה ל- 2 מסלולים:

  • קורס בסיסי – הקורס המקנה ידע לחניכים חדשים אשר רוצים להשתלב בתחום. הקורס נערך במסגרת של מפגש בשבוע במשך חמישה שבועות עוקבים.
  • קורס ריענון – הקורס מיועד למדריכים מוסמכים לעבודה בגובה אשר מעוניינים בהארכת תוקפו של האישור שברשותם. מסלול הלימודים כולל לימודים במסגרת של שני מפגשים, שני שבועות, מפגש אחד בכל שבוע, או במתכונת של יומיים צמודים..

נושאי הלימוד במהלך קורס מדריכי עבודה בגובה

תכנית הלימודים מאושרת על ידי משרד הכלכלה וכוללת את הנושאים הבאים: מבוא לעבודה בגובה, עבודה עם סולמות, גגות שבירים ותקרות, הכרת משטחי עבודה, סלי הרמה, במות הרמה ועוד…

תנאי קבלה:

על מנת להצטרף למסלול הלימוד נדרש המתעניין לעמוד בתנאים הבאים: לקורס הבסיסי מתקבלים ממוני בטיחות בעלי אישור כשירות בתוקף של כשנתיים לכל הפחות, מנהלי עבודה בבניין מוסמכים שעברו הכשרה בתחום או בעלי ניסיון של כשנתיים לפחות בשימוש ציוד בטיחות ועבודה בגובה.
כמו כן, על המתעניינים לחתום על טופס הצהרת בריאות

תעודות והיתרים

בוגרי מסלול הלימודים אשר עמדו בדרישות הקורס וכן סיימו בהצלחה את המבחנים הסופיים יזכו לקבל תעודת גמר מטעם מכלל כרמל בטיחות בשיתוף חברת פ.ס.ק. תעודה זו היא תעודה המאושרת על ידי האגף לפיקוח על העבודה של משרד הכלכלה.
הקורס הבסיסי מוכר כ- 5 ימי עיון לממונים על הבטיחות.
קורס הריענון מוכר כ- 2 ימי עיון לממונים על הבטיחות.

אנו במכללת כרמל בטיחות מזמינים אותך לעשות צעד משמעותי ולהצטרף למסלול הלימודים רחוב בעלי מלאכה 26 בחיפה, טלפון – 6932 *

התחל להקליד והקש על Enter כדי לחפש

למידע נוסף
Share This

© 2018 כל הזכויות שמורות לכרמל בטיחות | האתר נבנה על-ידי SCOOP