איך לעבור ראיון עבודה בהצלחה!

 In מאמרים

איך לעבור ראיון עבודה בהצלחה!

הגעתם לשלב ראיון העבודה. כעת כל מה שנותר לכם לעשות הוא לעבור אותו בשלום. זוהי משימה מלחיצה עבור רבים ועל מנת לבצע אותה בהצלחה עליכם להיות מוכנים. הנה כמה טיפים שיוכלו לעזור לכם לעבור את ראיון העבודה בהצלחה ולהגדיל את הסיכויים להשגת העבודה.

  1. תכנון מוקדם: בצעו מחקר מקיף על החברה בה הגשתם מועמדות, כך שתהיו מוכנים לענות בצורה עניינית על שאלות המראיין. בנוסף היו מוכנים לענות על שאלות בנוגע לניסיונכם התעסוקתי כולל דוגמאות.
  2. אימון תחילה- התאמנו על מצבים שונים שעלולים להתרחש בראיון עבודה. כדאי לבצע סימולציות הכוללות שאלות אופייניות שעשויות לעלות בראיון.
  3. הגיעו בזמן! חוסר דיוק בזמנים היא אינה תכונה המתאימה לעבודה, לכן הראו רצינות ותכננו את מסלול ההגעה לפני יום הראיון, בדקו כמה זמן לוקח לכם להגיע, אם בתחבורה ציבורית ואם ברכב, ותכננו להגיע כחצי שעה לפני זמן הראיון שנקבע.
  4. התלבשו בהתאם למעמד ולמקום העבודה. בחרו בגדים ייצוגיים ולהימנע מצבעים בוהקים או זוהרים. סגנון הלבוש משקף, בעיניי המעסיק, הצהרת כוונות ורצינות מצד המועמד.
  5. היו נעימים ואדיבים. ראיון עבודה הוא מצב מלחיץ עבור רבים, אך הקרנת ביטחון ורוגע היא חשובה על מנת לעבור אותו בהצלחה. אל תתנו ללחץ להשתלט עליכם וזכרו כי המראיין מודע למצב בו הנכם נתונים.
  6. שפת גוף- תנועות והבעות פנים בזמן הראיון הן חשובות מאוד ולכן יש לשמור על כללים מסוימים כמו: ישיבה זקופה, רגליים ישרות ולא משולבות, קשר עין והימנעות ממשחק בשיער או הצצה בשעון.
  7. חיוביים ואופטימיים- היו בטוחים ביכולות שלכם, שדרו רצינות וחיוביות לתפקיד, לרצון ללמוד ולהתפתח. נסו לחייך ולהעניק למראיין תחושה נעימה.
  8. ענו בצורה עניינית וממוקדת על שאלות המעסיק והרחיבו תשובתכם מבלי לסטות מהנושא. בנוסף הראו התעניינות והיו שותפים לשיחה בשאלות על התפקיד אותם הכנתם מראש.
  9. כנות ויושרה רואים בעיניים- ענו בכנות על שאלות המעסיק. יושר היא תכונה חשובה שמעסיק מחפש במועמד ולכן גם אינכם בטוחים שהתשובה שלכם מוצלחת עדיף לומר את האמת מאחר שחוסר כנות תמיד יתגלה.
  10. הגיעו רעננים וערניים. ערב לפני ראיון עבודה חשוב מומלץ לישון טוב, מינימום 7-8 שעות, כדי שתגיעו רעננים וערניים.

בהצלחה!

התחל להקליד והקש על Enter כדי לחפש

למידע נוסף
Share This

© 2018 כל הזכויות שמורות לכרמל בטיחות | האתר נבנה על-ידי SCOOP