בהרחבה על קורס ממונה בטיחות

 In בטיחות|מאמרים|בטיחות>ממונה בטיחות

קורס ממונה בטיחות מעניק רקע איכותי ותעודת מקצוע נחשבת לבוגריו. הקורס מוצע לאנשי מקצוע בעלי ניסיון הרוצים למנף את הקריירה שלהם ולקבל אל ידם תעודת מקצוע מוכרת ונחשבת, תעודה אשר תעניק להם יתרון משמעותי בשוק העבודה, בתנאי התעסוקה ובשכר החודשי. הביקוש הגבוה בשוק העבודה לממוני בטיחות מגיע כאות ישיר מדרישות החוק. שכן, כל מפעל, אשר מועסקים בו 50 עובדים ומעלה מחויב להעסיק ממונה בטיחות אשר יהיה אחראי על פיקוח, והבטחת הבטיחות במקום העבודה.

קורס ממונה בטיחות – תנאי קבלה:

אל מסלול הלימודים הנחשב מגיעים אנשי מקצוע בעלי הכשרה קודמת ורצון להשתלב באחד התחומים הנפוצים והחשובים במשק הישראלי. על מנת להימצא מתאים למסלול הלימודים נדרש המועמד לעמוד בתנאים הבאים:

  • מועמד שהינו בוגר תואר ראשון בתחום הטכנולוגיה/ ההנדסה/ מדעי הטבע ודומיהם והינו בעל ניסיון מעשי בשוק העבודה של כשנתיים לפחות מהרגע בו סיים אל לימודיו.
  • הנדסאים וטכנאים אשר רכשו ניסיון תעסוקה מעשי של כשלוש שנים מרגע סיום לימודיהם.
  • אישור חריג מטעם מפקח העבודה הראשי הניתן לבעלי השכלה דומה ושוות ערך להשכלה הנדרשת ואשר באמתחתם ניסיון מעשי של 3 שנים לפחות בעבודה בתחום.

קורס ממונה בטיחות – מסלול הלימודים:

מסלול הלימודים הינו מסלול אשר מפוקח ומאושר על ידי משרד הכלכלה (התמ"ת לשעבר) והוא עובר עם תלמידיו על כל דרישותיו של משרד הכלכלה על מנת להבטיח מתן ידע מקצועי ואיכותי לתלמידים ותעודה מוערכת ומוכרת בסוף הקורס שתעזור לבוגרים להשתלב בשוק העבודה. הקורס כולל 330 שעות לימוד בסה"כ כשביניהן ישנה חלוקה ללימודים עיוניים בכיתות הלימוד וללימודים מעשיים בסביבת עבודה אופיינית לשם מתן ניסיון והכרה פרקטית לחניכים העתידים להשתלב בתפקיד. קורס ממונה בטיחות הינו קורס נוח, המתחשב בצורכי אוכלוסיית התלמידים המורכבת מרוב עובד, אשר לא יכול לנטוש את הלך חייו לשם ההשתלבות בלימודים. על כן, מוצע הקורס במסלולים הכוללים לימודים בשעות נוחות שאינן מצריכות את התלמידים לוותר על שעות עבודה משמעותיות. מכללת כרמל בטיחות מקיימת את הקורס במתכונת של לימודי בוקר – יום בשבוע, או במתכונת של לימודי ערב – פעמיים בשבוע.
חשוב לזכור! לממונה הבטיחות במקום העבודה ישנו תפקיד חשוב ומשפיע. הוא אחראי על בטיחותם של העובדים, חובתו אינה כלפיהם בלבד אלא כלפי משפחותיהם, עתידם והחברה כולה.
מכללת כרמל בטיחות מחכה לכם,
רחוב בעלי מלאכה 26, חיפה
טלפון- 6932 *

התחל להקליד והקש על Enter כדי לחפש

למידע נוסף
Share This

© 2018 כל הזכויות שמורות לכרמל בטיחות | האתר נבנה על-ידי SCOOP