קורס עבודה בגובה

מטרת הקורס להכשיר עובדים לעבודה בטוחה בגובה, בבכשרה מתבצעת במתקן ייעודי.

קורס עבודה בגובה מי צריך לעבור אותו?

מהי המשמעות? כל עבודה שבגללה עלול עובד ליפול לעומק העולה על 2 מטרים. מה דרישות החוק בנושא? בהתאם לתקנה והנחיות אגף הפיקוח על העבודה, כל עובד חייב לעבור קורס עבודה בגובה בהתאם לתכנית ההדרכה שנקבעה. כמו כן חייב העובד להיות מצוייד בציוד מגן אישי, בהתאם לסוג העבודה המבוצעת. קיימים 7 תחומי עבודה בגובה לעובדי גובה כלליים הנלמדים בקורס: סולמות, גגות, קונסטרוקציות, סלי הרמה, במות הרמה, פיגומים ומקומות מוקפים.

 

היכן מתבצע קורס עבודה בגובה?

הקורס מתבצע בסדנה שבמכללה, ברחוב בעלי המלאכה 26, חיפה ("בית כפיר", קומה ג' מול קניון "לב המפרץ" ומרכזית המפרץ). במכללה ובסדנה הצמודה עומדים לרשות החניכים מגוון של עזרים, סימולציות וציוד הנדרש לביצוע ההדרכות בנוחות וברמה הגבוהה ביותר. כמו כן, ניתן לבצע את הקורס גם באתר הלקוח – בפריסה ארצית. לתשומת לב! תוקף אישור ההדרכה לעבודה בגובה הוא שנתיים. על מנת לחדש את ההיתר לעבודה בגובה יש לעבור הדרכת רענון ולחזור ולקיים הדרכות רענון כל שנתיים. הדרכות הרענון מתקיימות בהתאם לתכניות ההדרכה של אגף הפיקוח במשרד התמ"ת.

הדרכות עבודה בגובה מתבצעות בשפות: עברית, ערבית ואנגלית על ידי מדריכי עבודה בגובה מאושרי פיקוח וע"י מתורגמן צמוד לדוברי סינית ותאילנדית.

מידע נוסף

מתכונת לימודים

תעודה

כל עובד בגובה יעבור הדרכה בהתאם לאופי העבודה אותה הוא מבצע במקום עבודתו. משך ההדרכה מותנה במספר נושאי ההדרכה אותו הוא נדרש לעבור במהלך ההכשרה.

מיקום

מכללת כרמל בטיחות

קורס עבודה בגובהכל שבוע בימי שלישי / שישי

השאירו פרטים ונחזור בהקדם!

התחל להקליד והקש על Enter כדי לחפש

למידע נוסף
לחידוש תעודת הסמכה עגורן/אתת

© 2018 כל הזכויות שמורות לכרמל בטיחות | האתר נבנה על-ידי SCOOP