תחום הבטיחות הוא תחום נרחב הכולל דקויות רבות הנוגעות בהיבטים מקצועיים חשובים הנדרשים על פי חוק מהמעסיקים. קורסי ההכשרה השונים הקיימים במכללת כרמל בטיחות עומדים בקריטריונים המחמירים של מרכז הכלכלה ובכך הם מבטיחים לתלמידיהם איכות מסלול לימודים ברמה המקצועית הגבוהה ביותר, תעודת סיום והכשרה מוכרת בשוק העבודה וידע פרקטי ליישום בתחום העיסוק.

 

השלמות ענפית לממונים על הבטיחות בחקלאות הוא אחד ממסלולי ההמשך המוערכים המיועדים עבור ממוני בטיחות מוסמכים בפועל אשר מעוניינים להרחיב את אופקיהם ולרכוש כליי עבודה פרקטיים לעבודה בתחום החקלאות כממוני בטיחות.

השתלמות ענפית לממונים על הבטיחות בחקלאות הינה השתלמות הכוללת 56 שעות לימוד בסה"כ אשר נלמדות במסגרת נוחה ביותר המאפשרת להמשיך ולנהל אורח חיים רגיל תוך כדי הלימודים.

קצת מידע על מסלול הלימודים:

  • תנאי הקבלה דורשים מהמתעניינים להיות בוגרי קורס ממונה בטיחות בעבודה מוסמכים, שסיימו את לימודיהם בהצלחה ולהם וותק של כשנתיים לפחות כעובדים פעילים בענף החקלאות. כמו כן, המועמדים יעברו ועדת קבלה שתאשר את השתתפותם בהשתלמות.
  • תכנית הלימודים בקורס השתלמות ענפית לממונים על הבטיחות בחקלאות הינה בהתאם לתכנית של האגף לפיקוח על העבודה של משרד הכלכלה ובין נושאיו השונים נלמדים הנושאים הבאים: סיכונים כימיים – חומרי הדברה, חשמל במגזר החקלאי, תפקיד הממונה במגזר החקלאי על פי ההיבט החוקי, מערכות דלק וגז, משק מים, טרקטורים במשק החקלאי, גהות תעסוקתית, גננות ונוי, גידול בעלי חיים – רפת ודיר צאן, בריכות דגים, מטעים ועוד.
  • בסיום ההשתלמות ועמידה בכל התנאים להצלחה בקורס יקבל הבוגר תעודת הסמכה מטעם אגף הפיקוח על העבודה של משרד הכלכלה (משרד התעשייה המסחר והתעסוקה לשעבר).
  • הקורס מוכר כ- 9 ימי עיון לממוני בטיחות.
מכללת כרמל בטיחות מזמינה אתכם, ממוני הבטיחות המוסמכים להמשיך ולהעמיק את הידע שלכם, לצבור כלים איכותיים בעבודה שייתרמו לכם רבות במינוף הקריירה, הגשמתה ואיכותה. אם הינכם עומדים בתנאי הקבלה המתוארים מהרו להירשם, להבטיח את מקומכם ולהיות חלק מהחניכים בקורס השתלמות ענפית לממונים על הבטיחות בחקלאות.
הלימודים מתקיימים במכללת כרמל בטיחות אשר ממוקמת בחיפה באזור הצ'ק פוסט, כתובת מלאה – רחוב בעלי מלאכה 26.

 

מידע נוסף

מתכונת לימודים

71 שעות לימוד

תעודה

תעודת גמר באישור אגף הפיקוח על העבודה במשרד התמ"ת

מיקום

מכללת כרמל בטיחות

השאירו פרטים ונחזור בהקדם!

התחל להקליד והקש על Enter כדי לחפש

למידע נוסף
לחידוש תעודת הסמכה עגורן/אתת

© 2018 כל הזכויות שמורות לכרמל בטיחות | האתר נבנה על-ידי SCOOP