בהרחבה על קורס מנהלי עבודה בבניין (למהנדסים הנדסאים וטכנאים אזרחים)

 In מאמרים|מנהלי עבודה בבניין

תחום הבנייה הוא תחום שהולך ומתפתח מיום ליום, הצורך בבנייה חכמה, מתוכנת, חסכונית ובטיחותית הוא צורך שמגיע לתודעה העולמית ולכן, נוצר צורך רב באנשי מקצוע טובים ואיכותיים שיעסקו בתחום. אתר הבנייה היא זירה לא פשוטה, צריך לשלוט בתחומי הידע השונים באופן מקצועי ואיכותי על מנת לנהל את העובדים באופן יעיל ונכון. קורס מנהלי עבודה בבניין (למהנדסים, הנדסאים וטכנאים אזרחיים) נועד להעניק הכשרה זו ותעודת הסמכה מטעם אגף הפיקוח במשרד הכלכלה לעבודה זו. משרד הכלכלה אישר מסלול מיוחד עבור מהנדסאים, הנדסאים וטכנאים אזרחיים אשר משלבם במסלול לימודים מקוצר ללימודי מנהלי עבודה בבניין. מסלול הלימודים פותר את התלמידים ממסה גדולה של חומר שאותה כבר למדו בהכשרותיהם הקודמות ונותן להם את הדגשים בתחום שהם צריכים לרכוש. קורס מנהלי עבודה בבניין (למהנדסים, הנדסאים וטכנאים אזרחיים) הוא מסלול לימודים איכותי שכדי מאוד להשתלב בו במידת האפשר.

קורס מנהלי עבודה בבניין (למהנדסים, הנדסאים וטכנאים אזרחיים) הוא עוד קורס המסמן את אופייה של מכללת כרמל בבטיחות כמובילה בתחום ונושאת הדגל של המסלולים הנדרשים למשק ולתעשייה הישראלית. אנו גאים להגיש לכם המתעניינים מסלול לימודים איכותי ומוערך אשר ייתן לכם את הכלים הדרושים להשתלב בשוק העבודה ולהוות בו גורם משמעותי.

קורס מנהלי עבודה בבניין (למהנדסים, הנדסאים וטכנאים אזרחיים) – מסלול הלימודים: מתכונתו הרגילה של הקורס למי שאינו עומד בתנאים המיוחדים הינה מתכונת ארוכה ומקיפה הכוללת 664 שעות לימוד בסה"כ. אנו מציעים מסלול לימודים ייחודי ומקוצר לאוכלוסיית המתעניינים שהינם מהנדסים, הנדסאים וטכנאים אזרחיים להשתלב במסלול קצר במיוחד הפותר אותם ממרבית המטלות ונושאי הלימוד הנדרשים. מסלול זה כולל 94 שעות לימוד המשלימות לתלמידים את כל הידע שהם צריכים לדעת לשם השתלבות נאותה בשוק העבודה וקבלת תעודת גמר מטעם מכללת כרמל בטיחות אשר מאושרת על ידי אגף הפיקוח על העבודה במשרד הכלכלה.

בכדי להתקבל למסלול הלימודים על המתעניינים להיות בעלי ההכשרה הנדרשת וכן, בעלי וותק מעשי של כשנתיים לפחות בעבודות בנייה מיום סיום לימודי התואר. מכללת כרמל בטיחות ממוקמת ברחוב בעלי מלאכה 26, חיפה (צ'ק פוסט) טל' – 6932*

התחל להקליד והקש על Enter כדי לחפש

למידע נוסף
Share This
לחידוש תעודת הסמכה עגורן/אתת

© 2018 כל הזכויות שמורות לכרמל בטיחות | האתר נבנה על-ידי SCOOP